مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22سياسي

 حکم بدوی متهمین پرونده «رشاء و ارتشاء» امور آب بوکان صادر شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی متهمین پرونده رشاء و ارتشاء در اداره امور آب شهرستان بوکان در جنوب این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این زمینه گفت: بااطلاع از سو جریان در اداره امور آب بوکان در خصوص اعطای مجوزهای غیرقانونی برداشت شن و ماسه، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مفصل و به استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازها مراجع نظارتی و سایر دلایل و مدارک موجود، شعبه بازپرسی بوکان بزه ارتکابی توسط متهمین را محرز و با صدور کیفرخواست پرونده را جهت رسیدگی به محاکم کیفری 2 بوکان ارسال کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: دادگاه کیفری 2 بوکان پس از رسیدگی به پرونده، 11 متهم پرونده را که یکی از آنها سرپرست وقت اداره امور آب بوکان بود به اتهامات رشاء و ارتشاء برای صدور مجوزهای غیرقانونی به حبس، شلاق تعزیری، پرداخت مبالغ غیرقانونی اخذ شده و جریمه دولتی محکوم کرد.

عتباتی تأکید کرد: دستگاه قضایی استان به هیچ وجه سو جریان و فساد را بر نمی تابد و با تمام توان و بدون هیچ گونه ملاحظه کاری با مرتکبین و متخلفین بدون مماشات برخورد قاطع و بازدارنده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 حکم بدوی متهمین پرونده «رشاء و ارتشاء» امور آب بوکان صادر شد

 حکم بدوی متهمین پرونده «رشاء و ارتشاء» امور آب بوکان صادر شد